الاثنين، 30 يناير 2012

مجموعة من الخلفيات الرائعة

السلام عليكم ورحمة الله

بناء على طلب بعض إخوننا الكرام منى لرفع خلفيات
فسوف أقوم برفع اجمل الخلفيات إن شاء الله على عدة مراحل
وهذا ثانى فيديو فقد رفعت قبل ذلك كمية كبيرة فى فيديو اسمه اجمل الخلفيات

رابط التحميل من هنا

وهذا فيديو فيه الخلفيات




هناك 10 تعليقات:

  1. حياك الله اخى محمد
    ان شاء الله هاشترى جهاز جديد ومنتظر مشورتك .. ليكون الجهاز متوافقا تماما مع الماك
    مالجهاز الذى تقترحه ... بحيث يكون افضل بورده وبروسيسور متوافقين تماما مع الماك
    ..
    وجزاك الله خيرا

    ردحذف
  2. على حسب استخدامك وميزانيتك اخى عمرو فالامر بيختلف من مستخدم لاخر

    ردحذف
  3. استخدامى له فى كل شىء
    جرافيك مونتاج كل شىء بحب أتعلمه مادام مباحا وباستخدمه استخداملت كتيييير .. وأيضا الألعاب علشان الأولاد .. وبينى وبينك وعلشانى انا كمان ... هههههه
    وممكن كمان تلاقينى مشغل أكثر من عشر تطبيقات فى نفس الوقت
    المهم يكون بيدعم الماك فى كل شىء .. ويكون فيه خاصية الفيرتواليزيشن
    علشان يشغلى الويندوزات اللى على البارتيشنات .. وخلافه
    يعنى اهم شىء التوافق مع الماك من حيث كل شىء كارت الصوت والشاشه .. كل حاجه
    وانا قلت لك على استخداماتى
    وجزاك الله خيرا
    ..
    ومن باب اذا أحببت أخيك فأخبره .. لإانا أخبرك بأننى أحبك فى الله

    ردحذف
  4. اخى الحبيب محمد
    انا المفروض كنت أشترى جهازى غدا
    فكان عندى اقتراح ياليت تقبله
    مارأيك لو نتكلم مباشرة على أى شات ولو شات جوجل بلس لمدة خمس دقائق أو عشره كما تحب
    بحيث انت تسأل وانا أجيب مباشرة وأنا العكس
    بحيث تقولى من الآخر على المفيد سريعا
    وبارك الله فيك

    ردحذف
    الردود
    1. وكمان لو فيه رقم هاتف نقال يبقى أسهل بكتيير ... اللى يعجبك
      ...

      حذف
  5. المهم أخى عمرو فى حدود كام ميزانيتك لأنك ممكن تجيب جهاز جيد بسعر غالى وممكن تجيب جهاز جيد بسعر أقل منه
    الذى يحكمنى انا ككاتب للامكانيات شيئان
    الاول : ميزانيتك كام
    الثانى : استخداماك وعرفته من كلامك
    اريد اعرف فقط كام تقدر تكلف الجهاز عشان اقدر افيدك بالضبط ولا تلف كثير
    وسامحنى لو تأخرت عليك فى الرد لكن هرد عليك بإذن الله

    ردحذف
  6. طيب منا محتار والله
    بص من ناحية امكانياتى انا سوف أكيف إمكانياتى لأفضل جهاز تقول عليه انت من حيث التوافق التام مع نظام الماك بس انت اذكر لى عدة أجهزه تراها انت أفضل أجهزه للماك من وجهة نظرك
    ...
    وبالله عليك نتكلم مباشرة على شات افضل .. علشان طول اليوم النهارده وانا منتظرك وسايب كل شىء .. رجاءا
    وممكن ابعتلك رقم تليفونى على الإيميل بالجيمايل
    وانا موجود الان معاك

    ردحذف
  7. احبك الله الذى احببتنى فيه , هابعتلك رقمى على الميل

    ردحذف
  8. جزاك الله خيرا
    منتظرك اخى الحبيب
    سأراجع الإيميل الآن

    ردحذف